Specialisme: Callcenter
Adres: Willemskade 3
Postcode: 8911 AW
Stad: LEEUWARDEN
Telefoon: 058-2123698
E-mail: info@viore.nl
Website: www.viore.nl
Viore richt haar bedrijfsactiviteiten op de zakelijke- en financiële dienstverlening ten behoeve van instellingen en bedrijven. Op kwalitatief hoogwaardige wijze, ondersteund door innovatieve technologie, staan wij onze opdrachtgevers in hun bedrijfsprocessen bij.
Onze opdrachtgevers
Viore werkt voor verschillende nationaal en internationale georiënteerde bedrijven en instellingen op basis van vooraf vastgestelde doelen. De kwaliteitseisen worden hierbij continu bewaakt en de resultaten gerapporteerd.
Toegankelijkheid
Toegankelijkheid vertaalt de relatie als bekendheid van het telefoonnummer en eenduidigheid van het gebelde nummer. De wachttijden zijn kort en de openingstijden zijn ruim. De relatie wordt direct doorverbonden naar de juiste persoon.
Deskundigheid
Deskundigheid vertaalt de relatie aldus, dat de relatie begrepen wordt en naar het juiste loket wordt doorgeschakeld. De opdrachtgever ontvangt de, naam van de relatie en de juiste informatie over de reden van het contact.
Vriendelijkheid
Vriendelijkheid vertaalt de relatie als het vriendelijk, beleefd en correct te woord worden gestaan en het ontvangen van persoonlijke aandacht. Een eventueel probleem van de relatie wordt rustig geanalyseerd en een oplossing wordt geboden. De wijze van benadering wordt afgestemd op de individuele relatie.
Betrouwbaarheid
Betrouwbaarheid vertaalt de relatie als het nakomen van afspraken. Mochten er wijzigingen in het vervullen van afspraken optreden, dan wordt de relatie hiervan op de hoogte gesteld. Relaties krijgen het gevoel met een betrouwbare partner zaken te doen, die nauwkeurig met hun gegevens omgaat.
Het spreekt voor zich, dat als relaties geen contact kunnen krijgen en/of onvoldoende in hun behoeften worden voorzien, hun loyaliteit daalt en een daaruit mogelijk volgende omzetdaling de continuïteit in gevaar brengt. De meest voorziene omstandigheid komt voor bij de telefonische ingangen wanneer:
er een toename van klantcontacten (kwantiteit) is die niet kan worden verwerkt;
een gewenste kwaliteit van het klantcontact verwacht wordt waaraan (tijdelijk) niet voldaan kan worden;
een beperkte flexibiliteit en slagkracht binnen de organisatie aanwezig is.