Specialisme: Callcenter
Adres: Wijchenseweg 101
Postcode: 6538 SW
Stad: NIJMEGEN
E-mail: info@proficall.nl
Website: www.proficall.nl
Proficall is een fullservice customer contactcenter dat zich bezighoudt met klantcontacten via diverse kanalen. Middels inbound- en outboundcall, e-mail, fax, sms en chat hebben wij contact met uw klanten, prospects of suspects.
Met haar, in totaal 25 jarige callcenter managementervaring, is de directie in staat om een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening aan te bieden aan haar opdrachtgevers.
We hanteren hierbij de filosofie dat onze medewerkers ons kapitaal zijn.
Na een zorgvuldige selectie worden onze goedopgeleide medewerkers dan ook intensief getraind en gecoacht. Onze agents zijn allen commercieel ingesteld en zijn in staat het maximale rendement uit ieder klantcontact te halen. Hierbij maken zij gebruik van cross-, up- en multiselling methodieken.
Wij snappen als geen ander dat u, als opdrachtgever, bepaalde doelstellingen heeft die behaald dienen te worden. Of het nu gaat over verhogen van klanttevredenheid en -levensduur, behalen van SLA’s, rendementsverhoging, omzetgroei of een groter marktaandeel; wij begrijpen u en de markt.
Onze resultaten zijn meetbaar en volgbaar. Omdat wij gebruik maken van de nieuwste technologieën, bent u in staat om de resultaten en kwaliteit op uw campagnes online en real time te volgen.
Ook zijn wij met deze technologie goed in staat om snel en adequaat in te spelen op voortdurend veranderende marktomstandigheden.
Geen opdrachtgever, branche, doelgroep, doelstelling of werkwijze is gelijk. Wij gaan graag met u om de tafel om uw specifieke situatie en doelstelling te bespreken.
Indien u meer informatie wenst kunt u contact opnemen met Geert van den Bosch via ons contactformulier.