Specialisme: Callcenter
Adres: Nicolaas Beetsstraat 222
Postcode: 3511 HG
Stad: UTRECHT
Postbus: Postbus 19058
Postbus adres: 3501 DB
Postbus plaats: UTRECHT
Telefoon: 030-2318199
Fax: 079-3614180
E-mail: info@kcs-online.nl
Website: www.klantcontactservices.nl
Binnen uw eigen organisatie weet u hoe er wordt omgegaan met uw klanten. Maar hoe zit dat bij externe partijen? Kennen zij de do’s en dont’s van uw organisatie en producten wel? Hoe borgt u in dat geval de kwaliteit van dienstverlening naar uw klant en zorgt u voor een juiste balans tussen service en commercialiteit? En hoe weet u zeker dat uw klant minimaal net zo goed wordt geholpen als binnen uw eigen organisatie?
KCSKlant Contact Services is een 100% deelneming van Achmea en werkt exclusief voor de Achmea labels. KCS is een zelfstandig onderdeel van Achmea en is op alle niveaus binnen Achmea betrokken in de volle breedte van het spectrum klantcontact. Hierdoor is KCS als geen andere partij in staat om de ontwikkelingen binnen Achmea te volgen, daarop te anticiperen en haar dienstverlening daarop aan te passen.
KCS werkt samen met een groot aantal Achmea Labels. Op haar unieke locatie in Utrecht is KCS in staat om zowel op de systemen van Achmea te werken, als op haar eigen geavanceerde systemen. Dit allemaal volgens het principe: Goed, Snel en Marktconform. Naast het verzorgen van ingaande en uitgaande klantcontacten adviseert KCS Achmea en dient zij als platform voor innovatie.
Samenwerken met KCS staat voor een gezonde balans van de stabiliteit en kwaliteit van de Achmea organisatie en de flexibiliteit, expertise en markconforme prijsstelling van KCS. Zo borgt KCS de prijs en kwaliteit van uw klantcontact!