Specialisme: callcenter
Adres: Noorderhaven 5812
Postcode: 9712 VM
Stad: GRONINGEN
Telefoon: 050-3128128
Fax: 050-3124988
Website: www.callcentergroningen.nl
Met deze website helpen we je om snel een leuke baan te vinden bij een callcenter in of omstreeks Groningen. Tegenwoordig is werk vinden bij een callcenter niet meer zo makkelijk als voorheen. Door gebruik te maken van www.callcentergroningen.nl kan je in slechts enkele minuten meerdere callcenters en uitzendburo´s tegelijk benaderen. Omdat wij ervoor zorgen dat jou sollicitatie direct bij de juiste bedrijven en persoon(en) terecht komt is de kans groot dat je veel sneller een reactie krijgt dan bij regulier solliciteren.
De meeste callcenters in groningen werken met een uitzendburo. Indien een uitzendburo of callcenter werk voor je heeft
of misschien meer van je wil weten, krijg je hierover vanzelf bericht middels e-mail of telefoon.
Indien er voor beide partijen een uitdaging inzit, kan er een afspraak gemaakt worden voor een zogeheten ‘intakte gesprek’
Hierbij maak je voor het eerst kennis met elkaar en wordt er doorgenomen wat er van je verwacht wordt etc.
De website www.callcentergroningen.nl staat buiten elke transactie, wij helpen je alleen zo snel mogelijk in contact
te komen met een leuke werkgever. Dit gaat in 9 van de 10 gevallen eerst via een uitzendburo, in de meeste gevallen wordt er een vast contact aangeboden als het beide partijen goed bevalt.
Waardoor agents al vrij snel vast in dienst genomen worden. Via deze website is het mogelijk te solliciteren voor uitgaand bellen(outbound) maar ook voor inkomende gesprekken
zoals een klantenservice(inbound). Tevens kun je middels deze website op andere functies binnen een callcenter solliciteren zoals; accountmanager callcenter, teamleider callcenter, product specialist en salesmanager
Op basis van de door jou ingevoerde gegevens selecteerd ons systeem de meest geschikte bedrijven om jouw cv heen te sturen.
Dit intilligente systeem is zo ontworpen dat het precies uitzoekt waar wel en niet. Het heeft bijvoorbeeld weinig zin
een cv te sturen naar een callcenter welke alleen inkomende gesprekken afhandeld terwijl jij alleen maar ervaring hebt met uitgaand bellen (verkopen) en dit ook graag weer wil doen.